adó egy százalék felajánlás
2024.04.24. - György

Nem tudsz vele szexelni, de legalább szép...

Az utóbbi idõben egyre gyakrabban találkozhatunk feszes farmerban, flitteres pólóban, kordbársony zakóban, rózsaszín kiegészítõkkel felvértezett férfiakkal. Eddig meg voltam gyõzõdve arról, hogy ezek a fiúk a saját nemükhöz vonzódnak, addig míg egy tökéletes megjelenésû pasi oda nem jött hozzám. Ekkor szembesültem elõször az új ideállal, a metroszexuális férfival.
kutya cica örökbe fogadás állatvédelem szja 1%

Egy metroszexuális férfi többet tölt a tükör elõtt naponta, mint egy átlagos nõ. Esti lefekvés elõtt különbözõ arcápolókkal kenegetik magukat, és reggelente háromszor is átöltöznek. Minden kiegészítõt gondosan kiválasztanak, a napszemüvegtõl kezdve a nyakláncig. Hetente járnak kozmetikushoz, manikûröshöz, és rendszeresen sportolnak, hogy megõrizzék adonisz testalkatukat. Rengeteget költenek szépségápolásra, kozmetikumokra, márkás ruhákra, és havonta cserélgetik kedvenc ruhadarabjaikat. Sokan elítélik ezt a férfi típust, fõleg azok a férfiak, akik nem az igényességükrõl híresek...

De mivel védekeznek a metroszexuálisok?

Néhány metroszexuális férfi szerint a nõk évszázadok óta foglalkoznak a megjelenésükkel, nagy gondot fordítanak arra, hogy szépek legyenek, akkor a férfiaknak is jogukban áll egy kicsit többet törõdni magukkal, mint korábban. Ezen kívül a férfiak is hiúak, és most végre lehetõségük van rá, hogy ezt megmutathassák a világnak.

Be kell vallanunk, nagyon is igazuk van! Hiszen a nõk harcolták ki az egyenjogúságot, elkezdték felvenni a férfias életformát, karrieristákká váltak és a szingli életstílust hangoztatták. És íme itt van az új férfi ideál, mely a nõisséget követi.

Vajon honnan jön ez az elnevezés?

A fogalmat elõször 1994- ben használta Mark Simpson brit szatíraíró a The Independent hasábjain. A metropoliszok különösen igényes, elitkörökben mozgó férfitípusának megnevezésére találta ki. Simpson szerint ezek a férfiak Calvin Klein alsót hordanak, motoros csizmát, chino nadrágot, és Davidoff "Cool Water" aftershave-et használnak.

Azonban el kell szomorítanom a kedves hölgy olvasókat, mert ezek a férfiak nem élnek tartós párkapcsolatban, és imádatuk tárgya saját maguk, nem pedig a mellettük alvó nõ.

Sokak szerint az új férfitípus megjelenésének oka a fogyasztói társadalom terjeszkedése. Ugyanis hosszú idõn keresztül csak a nõk igényeit elégítette ki a kozmetikai ipar. Majd rájöttek, hogy túl nagy lehetõséget szalasztanak el, ha a több millió férfifogyasztót nem veszik figyelembe. Ma már több százezer Internetes oldal szól a kimondottan férfiaknak gyártott termékekrõl...

Tehát ez az új férfi ideál igényes, a megjelenése mindig tökéletes, a bõre finom, puha és illatos, biztos anyagi háttérrel rendelkezik, és mûvelt. Azonban nem fog nekünk villanykörtét cserélni, mosógépet szerelni, képet feltenni a falra, és valószínûleg az autón is mi cseréljük majd a kereket...de legalább szép... És most az a kérdés, hogy mi erre vágyunk? Ezt mindenki válaszolja meg önmagának...